martes, 17 de junio de 2008



Es veu, que ara s`ha estés la moda de publicar articles i articles, en els blogs, mentre jo, m´havia dedicat a buscar links per a facilitar la búsqueda de programes, jocs i llibres als demés, però pareix que estic antiquada, així que vaig a dedicarme esta estona d'estiu a escriure articles, i aixina veure si algun periòdic està interesat en mi ;) jaja, una com sempre somiant.
La veritat és que desde que vaig escriure un compte a l'institut, no he escrit molt més, entre els profesors i els examens no m'han deixat temps ni per a respirar, com es sol dir.
Ara vos podria comentar la meua vida, poc interesant, per a qui la viu, però com acave de lligir en un blog, soc la protagonista, aixina que tinc que disfrutar del paper que m'han donat. Perquè mel han donat? puess... no ho se.Qui me l'ha donat? Pues tampoc, aunque els meus pares van juntar el necessari ;) . Però si, el que si que se es que meu tinc que passar molt bé, perque a pesar de que no crec que siga curta, si no disme que hi ha més llarg, estos anys que duc se m'han passat volant, i per això vuic disfrutar els que me queden, así a Benidorm, terra de bon sol.



CAmbiant de tema un poquet. Vaig a crear els premis Klip, en els cuals és premiarà al blog en millor imatge per a enllaçar, si coneixes blogs, que la tinguen i siga bona, no dudes en deixar un comentari :D GRACIES, el premi constarà d'enllaçarlo a tots els meus blogs, i el guanyador sélegirà cada mes,´a l'estiu després ja vorem a més tindrà un premi sorpresa, marca de la casa.
Ja saps si coneixes a algú, no ho dudes i deixam el enllaç.

Salutaciosss Klipper

0 comentarios: