sábado, 2 de agosto de 2008

Bo com tots sabeu, m'agrada probar coses, així en un altre blog que tinc ( si vols visitarlo, pulsa en la imatge de la senyal) vaig possar el ADSENSE, avanç de possar d'altres en menys nom que Google, però tot ni ha que dir que és una estafa, com sabem , és cobra als 100€ pues bé quan en duia 90 em cancelen el compte sense donarme cap explicació. Peró esque no soc la primera buscant per la web m'he trobat en molta gent que li a passat el mateix. Ara estic en Affiliate Future, Netaffiliation, y



, Aquest últim és de pago per click, com Adsense, els altres son per registre. La primera paga per transferencia, la resta per pay pal, als 50 y 10 € respectivament. No és molt, perque en els registres hi han que et paguen 12,5 € per cada registre. No és difícil arrivar al mínim. Jo encara no he cobrat de ningún dels dos llocs però antes de possarlos m'he informat mitjor.
També estic provant en Berubi per ara anem bé. Aquesta es una pàgina en la qual et paga per navegar, traduïnt tota la pàgina recull publicitat, i et paga una part de lo que ella guanya.Per eixemple, per entrar en Google et paga, per cada busqueda en Yahoo, et paga. Paga per paypal al mínim de 10€. Sort i a GUANYAR DINERS

0 comentarios: